Mit tartalmazzon egy vállalkozás vagy céges weboldal?

Tartalomjegyzék

Szeretnél egy weboldalt cégednek, de nem tudod, hogy pontosan milyen tartalomra lenne szükség? Egy céges weboldalnak számos fontos szerepet kell betöltenie, hogy segítse a vállalatot az üzleti célok elérésében, a márkaépítésben és az online jelenlét erősítésében. Ahhoz, hogy egy cég sikeres legyen az interneten, elengedhetetlen, hogy megfelelő és vonzó tartalommal rendelkezzen a weboldal. De pontosan milyen tartalomnak kell lennie egy céges weboldalon? Ebben a bejegyzésben megpróbálok útmutatást nyújtani arról, hogy mire van szükség az induláshoz.

Üdvözlő oldal:

Az első benyomás rendkívül fontos, ezért érdemes egy áttekinthető és vonzó üdvözlő oldalt kialakítani. Ez az oldal fogadja az látogatókat, és röviden bemutatja a vállalatot, annak tevékenységi körét és az alapvető információkat.

Cég bemutatása

Készítsünk egy oldalt (pl Bemutatkozás, Rólunk), amely részletesebben bemutatja a vállalatot. Ide tartozhat a cég története, célok és az értékek, valamint a csapatról szóló információk is. Fontos, hogy ez az oldal megragadja a látogatók figyelmét.

Termékek/szolgáltatások

A céges honlap alapvető elemel egy oldal, amely részletesen bemutatja a vállalat termékeit vagy szolgáltatásait. Ez lehet egy termékkatalógus, szolgáltatásokról leírások vagy akár portfólió is, attól függően, hogy milyen típusú vállalkozásról van szó. Ha például fodrász vagy műkörmös tevékenységben dolgozol, akkor írj a szolgáltatásaidról néhány mondatot. Fotók vagy akár videók segítségével mutasd be a korábbi munkáidat. Ha építőipari céged van, akkor érdemes írni az építőipari projektekről, kivitelezésekről, felújításokról stb. Fotókra és képekre itt is szükség van.

Kapcsolat

A látogatóknak lehetőségük kell hogy legyen könnyen kapcsolatba lépni a céggel. Egy jól látható és könnyen elérhető kapcsolatfelvételi űrlap a weboldalon, elérhetőségek és esetlegesen térkép segíthet ebben.

Blog/vállalati hírek

Ha egy céges weboldal nem rendelkezik bloggal, akkor mostantól rendelkezzen! 🙂 Ezzel nemcsak tartalmat biztosítunk a látogatóknak, hanem lehetőséget teremtünk arra is, hogy naprakészen tájékozódjanak a vállalat életéről. És nem utolsósorban, a blog a keresőoptimalizálásban is nagyon sokat segít és fontos szerepet tölt be. Erről már írtam korábban is.

Referenciák és ügyfélvélemények

Ha a vállalat rendelkezik elégedett ügyfelekkel vagy ügyfelek által írt visszajelzésekkel, érdemes ezeket is megosztani a weboldal bizonyos részén. Ez növelheti a látogatók bizalmát és meggyőződését arról, hogy a vállalat megbízható.

Gyakran feltett kérdések (GYIK)

Egy jól összeállított GYIK szekció segíthet azoknak a látogatóknak, akik gyorsan szeretnének választ találni kérdéseikre anélkül, hogy közvetlenül kapcsolatba kellene lépniük a vállalattal.

Kiemelt események vagy akciók

Ha a vállalatnak kiemelt eseményei vagy akciói vannak, érdemes ezeket is kiemelni a weboldalon, hogy felkeltsük a látogatók figyelmét és ösztönözzük őket a részvételre vagy vásárlásra.

Ezek csupán néhány alapvető ötletek arra vonatkozóan, hogy milyen tartalomnak kellene lennie egy céges weboldalon. Fontos, hogy a tartalom releváns legyen a vállalat tevékenységéhez és célközönségéhez, és hogy könnyen áttekinthető és hozzáférhető legyen a látogatók számára. Az egyedi és vonzó tartalom segíthet abban, hogy a céges weboldal hatékony eszköz legyen az üzleti célok elérésében és a látogatók meggyőzésében.

Érdekesnek találtad?

Iratkozz fel, hogy ne maradj le a legfrissebb bejegyzésekről!